Manager Finance & Control (30-36 uur)

Zo haal jij het beste uit jouw dag
Dit doen we vanuit onze expertise waarmee wij thuis en in onze woonzorgcentra de beste zorg bieden. Elke dag opnieuw zijn we geïnteresseerd in hoe het met de ander gaat. Overleg tussen onze professionals en de cliënt is de basis voor goede zorg.

Wij hebben de mensen, de kennis, de ervaring en de technologie in huis om het beste uit de dag te halen.

Wat ga jij doen? 
Vanuit jouw functie ben je als concerncontroller verantwoordelijk voor de financiële bedrijfsvoering van Vivent. Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar met jouw teams. De afdeling Finance & Control kent een aantal teams, te weten Control, Financiële administratie, Salarisadministratie, Zorgadministratie, Functioneel Beheer Zorgapplicaties en Informatievoorziening. In totaal zo’n 25 medewerkers in de directe aansturing. 

Je ontwikkelt richtlijnen en kaders voor de organisatie in relatie tot financiën en control en bied je, samen met je teams, ondersteuning bij de implementatie ervan. Je bent daarnaast verantwoordelijk voor de inrichting en kwaliteit van de stuurinformatie.

Als manager F&C maak je deel uit van het managementteam. Het MT is relatief jong. We zijn elkaar nog aan het ontdekken, de wil om er met elkaar écht iets van maken is sterk aanwezig. Er is ruimte voor het scherpe gesprek en zeker ook voor collegialiteit en humor. In het MT ben je medeverantwoordelijk voor de verdere strategische beleidsontwikkeling van Vivent. Vanuit je rol als vakinhoudelijk expert geef je advies over (strategische) thema’s zoals onder andere zorgverkoop, huisvesting, AO/IC, treasury en planning en control.

Naast de voor de hand liggende interne contacten (zoals bestuurder, directeuren en stafmanagers) ben je ook duidelijk extern gericht. Deze externe contacten worden zowel op strategisch als tactisch niveau gevoerd met onder andere banken en ketenpartners in de regio. In deze rol ben je alert op de interne en externe ontwikkelingen. Je bent daardoor in staat de juiste innovaties, interventies of acties uit te zetten.

De onderhandelingen voor de zorgverkoop worden gedaan door de directeuren, ondersteund door de divisiecontrollers. Ook jij weet hoe te onderhandelen, dit bijvoorbeeld in andere inkooptrajecten, zoals facilitair. Jij beschikt over de commerciële vaardigheden die daarvoor nodig zijn.

Kortom; het is een brede functie waarin je naast je rol als manager en adviseur ook zelf ‘aan het werk bent’. Je moet het dan ook echt leuk vinden om van operationeel tot strategisch te kunnen schakelen. Er wordt in deze rol een appél gedaan op je zelfstandigheid.

Dit ben jij 
Je bent een teamspeler, benaderbaar, je staat tussen de mensen, je bent zakelijk op zijn tijd, je hebt vakkennis en vakmanschap op de inhoud. Daarnaast ben je iemand die kan communiceren naar binnen en buiten, verbindend is en staat voor de afdeling en de mensen en vertrouwen schenkt. Een afmaker en iemand die de verschillende administraties snapt.

Je biedt duidelijkheid, zowel in processen maar ook in wat je van je medewerkers verwacht en wat zij van jou mogen verwachten. In jouw rol vraagt dat om vasthoudendheid, geduld en besluitvaardigheid

Er wordt een zekere rolflexibiliteit van je verwacht. Dit vanwege de verschillende soorten teams waarvoor je verantwoordelijk bent.

Wat krijg je er voor terug?

  • Bepaalde tijd contract (1 jaar, met de intentie voor verlenging contract onbepaalde tijd)
     
  • Salaris volgens FWG75 (max. € 8.390,86 per maand, op basis van een 36-urige werkweek);
  • Reiskostenvergoeding conform CAO VVT;
     
  • Jaarlijks 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
     
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, collectieve verzekeringen en een werkgeversbijdrage voor het pensioenfonds Zorg & Welzijn;
     
  • Ruim 32 verlofdagen (inclusief feestdagen, bij een 36-urige werkweek);
     
  • Korting bij diverse organisaties in Den Bosch en omgeving met onze Viventpas.

Wat breng je mee?

  • Een relevant diploma op academisch niveau, bv (bedrijfs)economie;
  • Meerjarige ervaring in een soortgelijke functie.
     

Er is een uitgebreid profiel beschikbaar. Dit vraag je op via werving@vivent.nl of via nummer 06-52609196.

Heb je na het lezen van het profiel behoefte aan meer informatie over de vacature? Neem dan contact op:
van 20 juli tot 26 augustus met Pieter Hermsen, bestuurder Vivent, 06-42899104.
van 26 augustus tot 2 september met Martine van Bakel, manager HRM, 06-52609767.

Vanwege de vakantieperiode staat deze vacature langer open, te weten tot 2 september.

Procedure 
Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.  

De eerste gesprekronde vindt plaats op 12 september.
De tweede gespreksronde op maandag 16 september.
Het assessment vindt plaats in de week van 19-23 september 
En het laatste gesprek, het arbeidsvoorwaardengesprek vindt plaats op 28 september  

Ga jij ervoor?
Wil ook jij samen met je collega’s het beste uit de dag halen? Solliciteer dan op deze vacature. Je kunt natuurlijk ook eerst even contact met ons opnemen, zie rechts hoe en met wie.
Vivent valt onder de CAO voor Verpleeg- en verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT). Deze vacature is gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een interne kandidaat.

 

Solliciteer
Deel in jouw netwerk
Deadline:
Vragen over deze vacature:
Pieter Hermsen Raad van Bestuur +31642899104
of:
Martine van Bakel - Bakker Manager HRM +31652609767
Vragen over de procedure:
Renske Razenberg Recruiter +31652609196
Salarisindicatie: €5.319,47 - €8.390,86 (FWG 75)
Uren per week: 30 - 36 uur
Soort contract: Bepaalde tijd contract (1 jaar, met de intentie voor verlenging contract onbepaalde tijd)
Team of afdeling: Management
Werklocatie: Rosmalen
Powered by Emply